Subject: FW: Lepatriinu arendusega seonduv projekti muudatus
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Feb 2024 10:43:28 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/23/5664-7

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Karoliina Lehe <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 1, 2024 10:18 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Cc: Rudolf Rakstis <[email-masked]>
Subject: Re: Lepatriinu arendusega seonduv projekti muudatus

Tere Laur,

Edastan teile lingi, kuhu on laetud ülesse kõik dokumendid,mis seotud 
Tänassilma ja Jälgimäe küla vahelise ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni trassi 
rajamisega.

https://drive.google.com/drive/folders/1c82XhtSgFXnoyUhoioTZu2-kQGkCjuzD?usp=sharing

Olemas on nüüd projekt, kus kaevud, siibrid tehnovõrkude sügavused on 
vastavuses teostusjoonisega, lisatud ka tingmärgid/leppemärgid.

Asendiplaanil on väljatoodud ka paigaldustehnoloogja,kas siis kinnisel või 
lahtisel meetodil (tingmärkides vastavad täpsustused olemas).

IKÕ plaanid koostatud vastavalt teie ettekirjutustele.

Taotlus allkirjastatult samuti käesoleval lingil.

Lisatud ka allkirjastatult teostusjoonis. Teostusjoonisel on torude sügavus 
maapinnast võetud toru pealt, projektis

on  kõrgused maapinnast määratud toru alla (Kokkuvõttes tulemus ühesugune).

Lisatud ka varasemalt teise ettevõtte poolt projekteeritud katendite 
taastamisplaanid.

Kui peaks midagi antud lingilt veel puudu olema või vajaks täiendamist, 
andke mulle sellest

kindlasti teada.

Teie tagasisidet ootama jäädes ja kõike paremat soovides,

--

Karoliina Lehe

Tehniline sekretär

+37256502826

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Altmer Ehitus OÜ

Kontakt Laur Kõiv (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval N, 21. detsember 
2023 kell 16:05:

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume projekti täiendada/korrigeerida.

*	Palume esitada projekti materjalid (seletuskiri, taotlus (näidis manuses), 
asendiplaan (ajakohane geodeetiline alusplaan, millal mõõdistatud), 
ristmeväljajoonised, taastamise osa, IKÕ plaanid, teostusjoonis 
(allkirjastatult pädeva isiku poolt)) kompleksselt vastavalt 
teostusmõõdistusele. Palume materjalide koostamisel lähtuda Transpordiameti 
tüüpnõuetest: „Nõuded tehnovõrkude teemaale paigaldamise kavandamisel“.
*	Palume esitada puuduvad ristmeväljajoonised. Ristmeväljajoonised palume 
esitada vastavuses teostusjoonisega.
*	Palume esitada asendiplaan dwg kujul. Asendiplaanil palume kajastada 
kaevud, siibrid tehnovõrkude sügavused vastavuses teostusjoonisega. 
Asendiplaanil puuduvad tingmärgid/leppemärgid. Asendiplaani joonistel tuua 
välja tehnovõrgu paigaldustehnoloogia (lahtine või kinnine meetod), sügavus 
ning kaitsetoru nõuded iga trassi lõigu kohta.
*	Projekti materjalidest puudub katete taastamise joonis ning esitatud 
taastamise osa. Palume lisada.
*	Isikliku kasutusõiguse ala plaani korrigeerida ja tagada vastavus Nõuete 
lisale 6 (näidis manuses).

IKÕ ala ulatuseks riigitee maaüksustel määratakse reeglina ala ehitise 
horisontaalprojektsiooni välispinnast 1 m ulatuses.

Osadel IKÕ asendiplaanidel puudub vastav tabel, POS 1 tähis asendiplaanil, 
palume lisada. Tingmärkides kajastada „IKÕ seadmise ala“, asendiplaanil ja 
tingmärkides kajastada projekteeritud tehnovõrk eristuva värvilahendusega, 
sh ka kaevud. Lisada IKÕ asendiplaanile mõningal määral geoalust, et oleks 
võimalik asukohta lihtsamalt määrata. Materjalide hulgas puudub IKÕ plaan 
TRAMi maaüksuse 11340 Tallinn-Saku-Laagri tee tunnus: 71801:001:1244 kohta. 
Lisame, et Joametsa kinnistu (tunnus: 71801:001:2217) ja Tänassilma tee 
kinnistu (tunnus: 71801:001:1557) ei kuulu TRAMile ning antud plaane pole 
vajadust kooskõlastuseks esitada.

Juhime tähelepanu, et käesolevas kirjas esitatud mittevastavuste loetelu ei 
ole lõplik.

Palume projekti täiendada ning edastada komplektne allkirjastatud projekt 
kas minu e-mailile või [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet